Wednesday 14 December 2011

SETELAH DUA HATI BERSATU, PERKAHWINAN DIJADIKAN BUKTINYA..AKHIRNYA GADIS SENSASI KOHORT 10 KE JINJANG PELAMIN!!

SABAH, 3 DEC- gadis sensasi yang HOT dengan kisah percintaan nya dengan seorang jejaka dari melaka akhirnya menamatkan zaman bujangnya pada 3 december lepas, dengan hantaran sebanyak 7 dulang, perkahwinan yang dianggap WEDDING OF THE YEAR yang berlansung di sebuah hotel terkemuka di ibu kota negeri dibawah bayu itu, maka bersatulah mereka berdua sebagai suami dan isteri. JARIAH BT JAAFAR dari kohort 10 group 1 menjadi isteri yang sah kepada HARIS BASIT .. perkahwinan yang dihadiri oleh ahli keluarga dan juga rakan itu berlangsung dengan meriahnya, dengan sekali lafaz, jariah telah sah menjadi isteri kepada haris..namun begitu, terdapat beberapa masalah yang bakal dihadapi oleh jariah iaitu status nya masih sebagai seorang siswi di UNISEL dan suaminya nya berkerja sebagai seorang engineer tenaga nasional berhad. disebabkan oleh status yang sedemikian , jariah terpaksa akur dengan status tersebut dan perlu bijak membahagikan masa sebagai seorang isteri dan juga seorang penuntut.. sambutan perkahwinan yang gemilang ini tidak hanya berakhir di sabah sahaja tetapi ianya juga bakal disambut di melaka iaitu majlis menyambut menantu yang akan diadakan pada 25hb december 2011. majlis ini diadakan bukan sahaja sebagai simbolik untuk menyambut menantu tetapi juga untuk meraikan rakan-rakan institutnya yang tidak berkesempatan untuk bersama meraikan perkahwinan yang gemilang ini di sabah..

tambahan:: persandingan dua merpati sejoli ini juga akan diadakan sekali lagi di kampung beliau iaitu jariah bt jaafar disabah atas permintaan keluarga beliau dikampung, ini juga merupakan hadiah ibu bapa jariah kepadanya sempena perkahwinan beliau yang sulungnya dalam keluarga.. tahniah kepada jariah dan haris..

 dua merpati sejoli bersanding segak di pelaminan
(apalah yang dirasakan oleh jariah??)

senyuman lebar setelah bergelar isteri..

  syg akn ikut kemana sahaja abang pergi.. sebab nnti dapat gi jln2 percuma..tido hotel n shoping.. skunk nih u tak perlu sewa dua bilik..kita dah boleh share..

jeliran gatai beliau...

suami beliau yang begitu segak dan kacak.. untung ko.. 

i will stay by ur side as long as i can.. coz of u, i can breathing again..

p/s: g arap perkahwinan nih akan kekal selama-lamanya...aminn




No comments:

Post a Comment